Pentru a recrea sufletul olfactiv al magazinului emblematic sub forma de parfum, Diptyque a folosit tehnologia headspace, o metoda de captare a compusilor de miros al unui loc, al unui obiect sau al unei flori.
Stiati ca? Aceasta apa de parfum este imbracata intr-un motiv emblematic al Casei, Basile, proiectat de Christiane Gautrot si Desmond Knox-Leet in 1963.
Cerneala se scurge pe foaia alba de hartie. Umbrele infloresc, lumile sunt inventate. L'Eau Papier celebreaza puterea imaginatiei, un moment suspendat in timp cand mana, cerneala si hartia devin una. O intalnire transformata in parfum imbinata cu scufundarea in inima moscului si a multiplelor...
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.