AESOP
Infiintat in 1987 de catre Dennis Paphitis in Melbourne, si cu o cultura interna distincta ce consta in minimalism si ordine, Aesop s-a evidentiat ca urmare a abordarii moderne a branding-ului de lux. Aceasta presupune sa nu apelezi la reclame traditionale sau reduceri pentru a promova produsele, ci mai degraba sa te faci remarcat prin modul in care se vorbeste despre designul produselor, magazinelor, evenimentelor si comunicarii sale.
O oaza in junglele urbane
Concept de lux pe baza de plante, de inspiratie retro, designul Aesop este un amestec studiat de negru - alb si maro - auriu. La fel ca paleta de culori, logo-ul a ramas acelasi timp de 28 de ani.
La randul lor, produsele arata identic: cu exceptia unei linie de creme care arata precum niste tuburi de vopsea, toate ambalajele este maron, cu capac negru si eticheta bej acoperita cu scris mic.
Aesop difera puternic de brand-urile obisnuite: in loc sa iasa in evidenta prin ambalajul produselor, prefera sa le prezinte drept ceva ce clientul trebuie sa descopere si sa inteleaga, precum o librarie care starneste curiozitatea fara a oferi alte informatii.
Pentru experienta nationala si internationala a companiei in domeniul dezvoltarii durabile si a produselor ecologice, Environment Possibility Award a conferit „Premiul Green-Trend Leader” in anul 2020.